sobota, 2 lipca 2016

Ogłoszenie

Obiecywałam wam nowy post na koniec czerwca. Niestety z moim planów nic nie wyszło. Niespodziewanie trafiłam nad morze i pracuje po 12 godzin dziennie. Co prawda mam przy sobie laptopa, gotowe rozdziały, które muszę jedynie dopracować i poprawić, ale nawet na to nie mam siły, gdy wracam. Za 6 tygodni i 6 dni (odliczam z niecierpliwością!) wracam do domu, wtedy na pewno coś się pojawi. No i staram się na bieżąco czytać wasze nowe blogi, ale średnio mi to wychodzi. Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki 5 lipca, aby moje wyniki z matury były jak najlepsze i aby praca nie była tak ciężka. Pozdrawiam was wszystkich i życzę wam udanych wakacji! Do zobaczenia wkrótce :*

8 komentarzy:

  1. Zazdroszę pracy nad morzę! Och, gdybym ja miała taką możliwość. I trzymam kciuki za wyniki, a Ty trzymaj za mnie, bo też wyczekuję na ten nieszczęsny wtorek z tego powodu :D
    Co do rozdziału to przecież wiadome, że trzeba znaleźć trochę czasu. Czekam z niecierpliwością na nowa część, ale nie musisz się śpieszyć!
    Pozdrawiam i całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość! Będę i za Ciebie trzymać kciuki!:*

      Usuń
  2. Oo a gdzież to nad morzem pracujesz? Bo ja będę niedługo nad Bałtykiem, więc może gdzieś niedaleko :D Trzymam kciuki i wracaj do nas szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Miedzywodziu,jest to 3 km od Dziwnowa. Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Cześć! Sezonowa praca nad morzem, super! Mam nadzieję, że nie jest najgorzej i mimo wszystko świetnie się bawisz! :) Wiem o co chodzi, sama przez pracę nie mogę nawet przeczytać swojego kolejnego rozdziału, żeby go wstawić na bloga :(
    Baw się dobrze, zarabiaj dużo! I czekamy z cierpliwością na kolejną część :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. <3

    Ostatnio się nie odzywałam - sporo zawirowań w życiu osobistym. Praca, wypadek, szpital itp. Wszelkie zaległości nadrobiłam, aż szkoda, że przyjdzie mi tyle czekać na nowy rozdział, ale oczywiście wszystko rozumiem. Życzę powodzenia w pracy, generalnie udanych wakacji i wszystkiego co najlepsze.
    Trzymaj się i do zobaczenia wkrótce. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech.. trochę szkoda bo jestem nowa i chciałam poczytać ciąg dalszy twojego opowiadania :( ale cóż, wytrzymam i trzymam kciuki!
    Pozdrawiam! ;*

    wiecznieskrytywwsobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę!
    W dodatku czekam i nigdzie nie ucieknę.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń